Freestyle – opis fabuły
Diego, uliczny raper po odwyku, postanawia porzucić swoje dotychczasowe życie i skupić się na muzyce. Wraz z przyjacielem Mąką pracuje nad nową płytą, starając się odrzucić pokusy łatwego zarobku. Niestety, Mąka kradnie mikrofon ze studia nagraniowego, co powoduje, że chłopcy wpadają w długi.
W tym czasie na drodze Diega pojawia się gangster ze Słowacji, który proponuje mu szybki i dochodowy interes – zakup oraz przemyt dużej ilości kokainy. Diego, zafascynowany perspektywą szybkiego zarobku, decyduje się podjąć wyzwanie.
Jednakże, nie wszystko idzie po myśli Diega. Świat, przed którym próbował uciec, zaczyna go zasysać jak bagno. Brutalnie zostaje skonfrontowany z gangsterskim podziemiem, które okazuje się być niebezpieczne i bezlitosne.
Czy Diego będzie w stanie wyjść z tego cało? Czy uda mu się uniknąć konsekwencji swoich decyzji i powrócić do swojej pasji – muzyki? Film “Freestyle” przedstawia historię mężczyzny, który musi zmierzyć się z własnymi wyborami i stawić czoła brutalnej rzeczywistości, aby odzyskać swoje życie.
Obsada aktorska w filmie „Freestyle”
Aktorzy:
- Maciej Musiałowski jako Diego
- Nel Kaczmarek jako Miki
- Michał Sikorski jako Mąka
- Filip Lipiecki jako Baton
- Paweł Mykietyn jako Kira
- Jakub Nosiadek jako Martin
- Juliusz Chrząstowski jako Krl Kiełbasy
- Anna Bielawska jako Jaga
Podsumowanie
Film “Freestyle” otrzymał ocenę 5,4 na Filmwebie i brak oceny na IMDb. Opinie na temat tego filmu są podzielone. Dla niektórych widzów może być to interesujący film sensacyjny, który zapewnia dawkę adrenaliny i napięcia. Akcja filmu może przyciągnąć fanów tego gatunku, którzy lubią dynamiczne sceny i nieprzewidywalne zwroty akcji. Jednakże, dla innych widzów, ocena na Filmwebie może sugerować, że film ten nie spełnił ich oczekiwań. Może to oznaczać, że film ma pewne wady, które mogą wpływać na ogólną jakość produkcji. Dlatego dla tych widzów, którzy oczekują wysokiej jakości filmu sensacyjnego, “Freestyle” może okazać się rozczarowaniem. Jednakże, warto pamiętać, że oceny są subiektywne i każdy widz może mieć inne preferencje i gust filmowy.